نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین می توانید بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینید .در تور آنتالیا نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در تور آنتالیا نوروز 95 می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود جذب کرده است .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مجیک آنتالیا 



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میباشد.

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

این هتل 4 ستاره تا ساحل لارا صد متر فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به اینترنت و بالکن است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،خدمات ماساژ و اتاقهای لوکس و مدرن است.تور آنتالیا نوروز 95 رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می نماید.هتل تا مرکز شهر دوازده کیلومتر و تا فرودگاه هشت کیلومتر نیز فاصله دارد. اکثر مسافران تور آنتالیا نوروز 95 هتل لارا پارک آنتالیا را مناسب برای اقامت می دانند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا,هتل های مجلل انتالیا,, ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مرکز خرید خيابان ولين هانگزو چین

 مرکز خرید خيابان ولين هانگزو یکی ازمعروفترین مراکز خرید  هانگزو و نیز از قدیمی ترین خیابان های این شهر میباشد  و حدود 180 کیلومتر با شهر شانگهای فاصله دارد . در این مرکز کالا های با کیفیت با قیمت مناسب برای مسافران تور چین عرضه میشود. از محصولات مهم هانگزو مي توان ابريشم چين ، چاي و نشاسته نيلوفر آبي را نام برد.از ديگر مراكز خريد اين شهر مي توان خيابان يان آن ، ، بازار شب و بازار پوشاك سي جي شينگ را نام برد.گردشگران و مسافران تور چین با رفتن به این مرکز خرید میتوانند بهترین کالا ها را خریداری نمایند.

 مرکز خرید اورینتال پلازا چین

یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . درتور چین میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . مسافران تور چین که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .

مطالب مرتبط:

مرکز خرید خيابان ولين هانگزو چین

مرکز خرید اورینتال پلازا چین

تور چین نوروز 95

قیمت تور چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: ازارهای چین,مراکز خرید چین,پاساژهای چین,بهترین مراکز خرید چین,ارزان ترین مراکز خرید چین,, ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار هنرهای استانبول

bazare honar istanbul

بازار هنرهای استانبول مانند مدرسه محمد افندی که در قرن 18 ساخته شده است و مدرسه جعفر آقا که به وسیله معمار سنیان در قرن شانزده ساخته شده است و می توانید از محصولات هنرمند انی که آثار هنری زیبایی ساخته اند دیدن کنید و خریداری نمایید.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در مجاور مسجد سلطان احمد در منطقه آراستا بازار قدیمی و بازارهای بسیار پر فروشی وجود دارد که اکثر بازارها  برای خرید بسیار مناسب می باشند.در تور استانبول زمستان 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 

 بازار مسگرهای استانبول

bazar mesgar istanbul

بازار مسگرهای استانبول از بازارهايي است كه مورد توجه خیلی زیاد گردشگران خارجي می باشد بازار مسگرهای استانبول در ناحیه بياضيت قرار گرفته است.در تور استانبول زمستان 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. بازار مسگرهای استانبول مانند فروشگاههایی کنار هم در قسمت شمال و شرق ساختمان اصلی دانشگاه استانبول می باشد در بازار مسگرهای استانبول انواع مختلف لوحهاي دستي مسي، قابلمه، انواع ديگ، تاوه، قفس، كاسه، لگن، سيني،  منقل، آفتابه، گلابدان،  شمعدان، سلطل و  سایر وسایلی که مسي می باشد و به صورت دست ساز هستند در این بازار فروخته می شود. مسافرین تور استانبول نوروز 95 می توانند از این بازار دیدن کنند.

 مطالب مرتبط:

بازار هنرهای استانبول

بازار مسگرهای استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران ممتاز شاندیز صفدری یکی از رستورانهای خوب جزیره کیش است که در این جزیره بسیار مشهور است.این رستوران مقابل هتل آپارتمان دیدنی ها واقع شده که فضای دل انگیزی برای صرف غذا دراختیار مشتریانش قرار می دهد.این رستوران به دلیل منوی متنوع ، غذاهای خوشمزه و با کیفیت ، اجرای چهار ساعت موسیقی زنده و محیط پرنشاط آن از محبوبیت زیادی بین گردشگران  برخوردار است. در تور کیش بهمن 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.
ظرفیت این رستوران 180 نفر است سرویس دهی کامل و مدیریت خوب این رستوران زیبا باعث ایجاد تجربه خاطره انگیز برای مهمانان شده و باعث می شود طعم عالی غذاهای آن را هرگز از یاد نبرند.همچنین این رستوران امکان میل غذا در محیط باز را هم فراهم می آورد.در تور کیش نوروز 95 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

 

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است .در تور کیش زمستان 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید. به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش نوروز 95 می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

مطالب مرتبط:

رستوران شاندیز صفدری کیش

 

رستوران پدیده شاندیز کیش

تور کیش نوروز 95

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل فیر مونت دبی

هتل فیرمونت یکی دیگر از نمونه هتل های پنج ستاره مجلل و بسیار زیباست که با طراحی منحصر بفرد و ویژه ای ساخته شده است.این هتل جادویی با نمای بیرونی وشکل ظاهری مثلث مانندش جلوه ای با شکوه به این شهر زیبا داده است.لابی هتل فیرمونت بسیار زیبا ودر عین حال رویایی بوده وبا محوطه ی بیرونی که دارای باغ بزرگ و زیبایی است نمای هتل را باشکوه تر کرده است .در تور دبی بهمن 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

اتاقهای هتل بسیار لوکس هستند وبا چشم اندازی بی نهایت عالی اقامت همراه با آرامش را به مهمان ارزانی می دارد .هتل دارای امکانات ویژه ی معلولین وسالمندان است .از هتل فیرمونت تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله ی زیادی نمی باشد .فروشگاه های متعدد در هتل وجود دارد از جمله فروشگاه هدایا وسوغات ، که خرید را برای شما راحت تر می کند .رستوران های هتل دارای منو های متفاوتی می باشند که تمام غذاهای عثمانی ، عربی، ایتالیایی و… در آن سرو می شود .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

امکانات هتل:استخر ، سالن بدنسازی ، شاپینگ ، تسهیلات اجاره ماشین ، سونا ، سالن آرایش ، تسهیلات لباسشویی ، پارکینگ ، دارای دو کلاب معروف روبرتو کاوالی و400 ، دارای13رستوران و بار ، سرویس رایگان به مرکز خرید دبی مال ، ترانسفر فرود گاهی ، راهنمای مستقر در هتل

هتل فیر مونت

هتل فیر مونت

 

هتل هال مارک دبی

هتل 4 ستاره هال مارک  در منطقه دیره و در مرکز شهر دبی واقع شده است . این هتل باشکوه در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی الرقه و مرکز خرید القریر قرار داشته که تا فرودگاه بین المللی دبی نیز ، تنها 10 دقیقه فاصله دارد . هتل مجهز هالمارک از موقعیت مرکزی به لحاظ جغرافیایی بهره مند بوده و به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای مشهور موزیکال و بازار مینا نزدیک می باشد .مسافران تور دبی نوروز 95 میتوانند با رفتن به مر کز آبگرم هتل وسالن ماساژ آن بعد از شنا در استخر بسیار لذت ببرند.

در ضمن به منظور سهولت در تردد گردشگران تور دبی بهمن 94 به تفرجگاه ساحلی الممزر و مراکز خرید ، هتل مجلل هالمارک ترانسفر رفت و برگشت رایگان را تدارک دیده است . رعایت اصول بهداشتی و پاکیزگی در صدر اهداف هتل بوده و تمام پرسنل این نکات را رعایت می کنند . این هتل 4 ستاره از ویژگی های بسیاری برخوردار است و امکانات متعددی را برای اقامتی به یاد ماندنی به گردشگران ارائه می کند . این هتل دارای امکاناتی نظیر :ال سی دی, ماهواره, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن ,رستوران, استخر روباز, سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, بیلیارد, ترانسفر فرودگاهی, گشت درون شهری, ماساژ , اینترنت 

هتل هالمارک دبی

هتل هال مارک دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 95

 

تور دبی بهمن 94

هتل فیر مونت دبی

هتل هال مارک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل جیپور پالاس جیپور هند

هتل جیپور پالاس یکی از هتل های 4 ستاره شهر جیپور میباشد که برای کسانی که به این شهر زیا سفر میکنند بسیار آشنا است  این هتل 4 ستاره در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفتهو با اقامت مجلل به همراه امکانات رفاهی کم نظیر موجب رضایت گردشگران شده است .شهر جیپور یکی از شهرهای هند و یکی از مقاصد گردشگری تور هند است. در تور هند همانند مابقی تورها، مساله اقامت یکی از مسائل مهم است که در کیفیت سفر بسیار موثر می باشد. در این مطلب سعی در معرفی یکی از مکان های اقامتی شهر جیپور را داریم.مسافران تور هند میتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند

رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - محل مخصوص کشیدن سیگار - بار - اتاقهای ضد صدا از امکانات عمومی این هتل جیپور پلاس میباشد اين هتل داراي 80 اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. میهمانان می توانند با استراحت در سونا، احساس جوانی کنند و یا در استخر به آبتنی بپردازند. فروشگاهای متعدد هتل برای خرید بسیار مناسب است .يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد. مسافران تور هندمیتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

 

هتل جیپور پالاس جیپور هند

هتل رویال ارکید سنترال جیپور هند

هتل رویال ارکید سنترال جیپور هند از بهترین هتل های جیپور هند میباشد که نسبت به هزینه پرداختی خدمات کاملی را به میهمانان ارائه میدهد. محیط مطبوع این هتل میهمانان تور هند را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب بوده و اماکن عمومی دسترسی دارد .اين هتل داراي 70 اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع مي باشد کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان هتل از میهمانان تور هند به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.مهمانان تور هند میتوانند بعد از یک روز پر جنب و جوش برای رفع خستگی در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.با توجه به قیمت هتلهای جیپور هند قیمت این هتل بسیار مقرون به صرفه بوده و از طرف دیگران توصیه میشود. در تور هند میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 هتل رویال ارکید سنترال جیپور هند

 هتل رویال ارکید سنترال جیپور هند

مطالب مرتبط:

هتل رویال ارکید سنترال جیپور هند

 

هتل جیپور پالاس جیپور هند

تور هند بهمن 94

تور هند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

این هتل چهار ستاره یکی ار هنتلهای مجلل است که در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است فاصله این هتل تا حرم کمتر از هشتصد متر نیز هست.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند. هتل دارای امکاناتی از قبیل ماهواره, اینترنت در لابی, اینترنت در واحد,کافی شاپ,پارکینگ اختصاصی, پارکینگ سرپوشیده, ماهواره, نماز خانه, سالن کنفرانس,چایخانه سنتی, رستوران, لاندری, آسانسور,  آژانس مسافرتی, گشت درون شهری و برون شهری است. مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس مشهد

این هتل 4 ستاره داری چهل و چهار سوئیت ویلایی و دوبلکس نیز می باشد هتل با امکاناتی ندرن رو رو به آب نما و فضایی سبز هتلی مجلل محسوب می شود.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،تلویزون،یخچال،کافی شاپ،نماز خانه،سرویس رایگان به حرم،ترانسفر رایگان به مراکز خرید شهر،پیست دو چرخه سواری،آبنمای موزیکال با نور و پارکینگ اختصاصی نیز می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

این هتل چهار ستاره که در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم واقع شده است دارای نود و شش اتاق لوکس و مجهز است اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی،یخچال،حمام اختصاصی،سیستم تهویه مطبوع،سالنهای کنفرانس و مهمانیها است هتل تا حرم سه دقیقه پیاده فاصله دارد.رستوران هتل وعده های صبحانه ،ناهار و شام را به صورت منوی باز ارائه میدهد.مسافران تور مشهد میتوانند در این هتل مشهد بهترین اقامت را داشته باشند.

 مطالب مرتبط:

هتل توریست توس مشهد

هتل اترک مشهد

 هتل هلیا مشهد

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

هتل آپارتمان پرنیان مشهد یکی از شیکترین و قدیمی ترین هتل آپارتمان های مشهد و هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد. هتل آپارتمان پرنیان مشهد با آپارتمان های رویال و با دکوراسیونی شیک و دلپذیر با فاصله بسیار کم از خیابان امام رضا (ع) و حرم مطهر با کادری بسیار مجرب می باشد.مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند. هتل آپارتمان پرنيان مشهد با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل سوئيت و آپارتمان با طراحي و معماري نوين و طبق استانداردهاي جديد از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي تور مشهد را تامين مي نمايد.اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري خود را در جدول اسامي هتل هاي مشهد ( ايران ، خراسان رضوي ) از لحاظ رتبه بندي در يكي از بالا ترين نقاط مي بيند.در تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

امکانات این هتل شامل :لابی ،اینترنت در لابی ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ،نمازخانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

هتل آپارتمان میثم مشهد

هتل آپارتمان میثم مشهد یکی از هتل آپارتمان های نوساز مشهد می باشد که در تابستان سال 1393 افتتاح شده است. هتل آپارتمان میثم مشهد دارای 17 واحد دو تخته و سه تخته می باشد. این واحد دارای رستورانی با منوی غذایی انتخابی به صورت فولبرد پذیرای میهمانان و زائران گرامی تور مشهد می باشد.

امکانات هتل :لابی ،آسانسور ،گشت درون شهری و برون شهری ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،رستوران ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل آپارتمان میثم مشهد

مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان پرنیان مشهد

 

هتل آپارتمان میثم مشهد

تور مشهد 95

تور مشهد بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک ملی تندوره مشهد

پارک ملی تندوره در شمال شرقی ایران و نزدیک ترکمنستان در ۳۷ درجه و ۲۹ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۳۳ دقیقه عرض جغرافیایی و ۵۸ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۵۸ درجه و ۵۴ دقیقه طول جغرافیایی واقع گردیده‌است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. براساس تقسیم بندی مجموعه تندوره در شمال استان خراسان رضوی در شهرستان درگز قرار دارد. این منطقه در حوزه آبریز هریرود و کشف‌رود و زیرحوزه رودخانه درونگر قرار گرفته‌است.در تور مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. پارک ملی تندوره که زمانی تفرجگاه و محل تفریح مردم درگز و قوچان بود، از زیباترین و عمیق‌ترین دره‌های ژرف و پر شیب و تپه ماهورها بهره مند میباشد و از بهترین زیستگاهای جانوران وحشی به ویژه قوچ و میش اوریال می‌باشد که چنانچه صبح زود یا غروب در این منطقه باشید گله‌های کل و بز را می توانید بینید که در حال چرا میباشند. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. 

پارک ملی تندوره مشهد

آبشار دره آل مشهد

آبشار دره آل دراستان خراسان رضوی واقع است. آبشار آل در مجاورت دره و روستای آل در 45 کيلومتري شمال شرق مشهد در مسير راه کلات نادري واقع شده است. دره آل٬ دره‌ای نسبتأ عریض و دارای آبشاری زیبا با جریان دائمی آب ست که از کوه های هزار مسجد سرچشمه می گیرد. این دره به زواندرخ در روستایی به همین نام منتهی می شود و سد کارده درقسمتی از این دره حد فاصل روستای اندرخ و کارده، دره را قطع می کند. در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هر دو قسمت دره دارای جاذبه های خاص طبیعی و مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و کوهنوردان است. دره دارای 5 آبشار فصلی است که فقط در زمان بارندگی آب دارند.مسافران و گردشگران تور مشهد میتوانید در این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.  دره انجیر یکی از جاذبه های دره آل است که با عرض کم و موانع صخره‌ای و پوشیده از درختان انجیر وحشی دارای منظره دیدنی و جالب است. از دیگر دیدنیهای این دره میتوان به غار دره آل اشاره کرد. این غار مکانی با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند میباشد که چشمه‌ای در مجاورت‌ آن قرار دارد.گردشگران  تور مشهد میتوانند از این منطقه توریستی دیدن فرمایند .

آبشار دره آل مشهد

مطالب مرتبط:

پارک ملی تندوره مشهد

 

آبشار دره آل مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()