پارک شهر کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک شهر کیش

 

پارك شهركيش یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های کشور میباشد . در این پارك 3 محوطه بازی کودکان هر یک به مساحت 250 مترمربع ، غرفه های عرضه هنرهای دستی ، سازه های چادری در کنار درياچه پارک ، ايستگاه تندرستي ، ایستگاه شطرنج ، مسیرهای ویژه و زيباي اسکیت و دوچرخه سواری ، آبنما همراه با موسیقی ، هزارتوی بازی کودکان ،  رستوران و کافی شاپ و المان هاي زيباي شهري در طراحی جدید این پارک قرار گرفته و اجرا شده است .

پارک شهر کیش

ازامكانات جالب توجه در اين پارك درياچه مصنوعي است كه با بكارگيري از پيشرفته ترين عايق بندي در قلب اين پارك ايجاد شده است و حال و هواي خاصي به اين پارك بخشيده است . در فضاي سبز اين پارك نيزاز گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و دیواره های کناری پارک نيز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزين شده است ، همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند ، دریاچه مصنوعی ایجاد شده در این پارک اولین دریاچه بزرگ کیش است .

پارک شهر کیش

برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان طوری طراحی شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت ، ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است. مسافران هتل داریوش کیش می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

پارک شهر کیش

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی میرمهنا





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک شهر کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش,مراکز دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: